Korduma kippuvad küsimused

EI . Müüme ainult posti teel, tavapoodi meil ei ole. Saate tellida järeletulemise valitud pakiautomaati või kulleriga kohaletoimetamisega määratud aadressile. Vajaliku teabe tellimuste kohaletoimetamise kohta leiate vahekaardilt “Kohaletoimetamine”.

Tulenevalt kehtivatest postimüügiga seotud seadustest ja määrustest ei võta me praegu telefonitellimusi vastu. Tellimused palume esitada läbi poe  www.7×7.ee või meili teel: www.7×7.ee@gmail.com

Kaupluse kaudu tellimuse esitamise protsess on nii lihtne ja läbipaistev, et kõik saavad sellega probleemideta hakkama. Lihtsalt lisage valitud kaubad ostukorvi, seejärel minge ostukorvi ja lõpetage tellimisprotsess, täites ekraanile ilmuva vormi. Kui teil on probleeme, oleme siin, et teid protsessi käigus aidata.

Kohaletoimetamise kulud sõltuvad valitud tarneviisist. Postkontorisse kohaletoimetamise korral on hind teistsugune kui kulleriga määratud aadressile toimetamisel. Tasumisel sularahas kullerile kohaletoimetamisel lisandub vahendustasu. Täpne kohaletoimetamise maksumus märgitakse alati tellimuse vormistamisel või saate seda kontrollida vahekaardil “Ost”.

Kui kauba kogus ühes tellimuses ületab 30 eurot, on saatekulu tasuta! Seetõttu soovitame tungivalt meie poest sisseoste teha.

Valitud toote valimisel kuvatakse nupu „Lisa ostukorvi“ kõrval teave tellimuse kavandatud kohaletoimetamise kohta. Kaubad tarnitakse reeglina 2-5 tööpäeva jooksul alates ostu-müügilepingu jõustumise kuupäevast. Kui ostate mitu erineva tarneajaga kaupa, peaksite kaaluma kõige pikemat. Kui lähete ostukorvi ja kassasse, näete kõigi tellitud kaupade õiget tarnekuupäeva.

Saadame kõik müügidokumendid teie tellimuses märgitud e-posti aadressile (saadaval PDF-vormingus allalaadimiseks). Müügidokumente me ei pakenda.

Peale tellimuse kättetoimetamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud leping 14 päeva jooksul lõpetada [olenevalt kaubakategooriast ei pruugi ostjal olla tagastamisõigust, mille puhul on vajalik vormistada asjakohaste kaupade ja teenuste loetelu, mis peavad vastama ka lõikes 4 loetletud tingimustele, spl. 53 Võlaõigusseadus].

Ainus tingimus on, et toode on kasutamata, kulumisjälgedeta ja originaalpakendis.

Tagastatav kaup peab olema transpordi ajal korralikult kinnitatud, et vältida kahjustusi. Tagastamise saatmiskulud ei kuulu tagastamisele.

Tagastusõigus ei kehti, kui ostjaks on juriidiline isik.

Ei 🙂 Tellimuse saab loomulikult esitada ka külalisena. Pärast kassasse jätkamist märkige esimeses etapis, et soovite külalisena tellimuse esitada. Siiski soovitame tungivalt luua meie poes konto (saate seda teha kassas). Pakume perioodiliselt allahindlusi järgmistele tellimustele ja teavitame teid jooksvatest pakkumistest, et saaksite rohkem eeliseid, kui loote meie poes konto.

Külalisena ei saa te oma kontole sisse logida ja tellimuse olekut jälgida ega andmeid muuta.

Jah . Täpne tarnekulu määratakse aga konkreetse tellimuse suuruse puhul individuaalselt. Soovitame ühendust võtta meili teel: www.7×7.ee@gmail.com

Tellimuse eest saate tasuda mitmel viisil:

pangaülekanne (pärast tellimuse esitamist saate pangaülekande andmed)
makse kiirülekandega, tasumine kaardiga
sularahas kullerile paki kättesaamisel (võimalik ka kaardiga tasumine kullerile kättetoimetamisel)
makse edasilükkamine ESTO kaudu (osta kohe, maksa hiljem – täpsemalt siit)

Jah . Kui teie tellimuse olek muutub, saate automaatselt teavet oma e-posti aadressile ja teateid ka kullerfirmalt.